The Digital Transformer's Dilemma copertina

The Digital Transformer's Dilemma

How to Energize Your Core Business While Building Disruptive Products and Services

Anteprima
Iscriviti ora Iscriviti ora
Offerta valida fino alle 23.59 del 12 dicembre 2025.
Dopo 30 giorni (60 per i membri Prime), 9,99 €/mese. Puoi cancellare ogni mese
Risparmio di più del 90% nei primi 3 mesi.
Ascolto illimitato della nostra selezione in continua crescita di migliaia di audiolibri, podcast e Audible Original.
Nessun impegno. Puoi cancellare ogni mese.
Disponibile su ogni dispositivo, anche senza connessione.
Ascolta senza limiti migliaia di audiolibri, podcast e serie originali
Disponibile su ogni dispositivo, anche senza connessione
9,99 € al mese. Puoi cancellare ogni mese.

The Digital Transformer's Dilemma

Di: Karolin Frankenberger, Hannah Mayer, Andreas Reiter, Markus Schmidt
Letto da: Janet Metzger
Iscriviti ora Iscriviti ora

3 mesi a soli 0,99 €/mese, dopodiché 9,99 €/mese. Possibilità di disdire ogni mese. Offerta valida fino al 12 dicembre 2025 alle 23.59.

Dopo 30 giorni (60 per i membri Prime), 9,99 €/mese. Cancella quando vuoi.

Acquista ora a 18,95 €

Acquista ora a 18,95 €

3 mesi a soli 0,99 €/mese Offerta valida fino al 12 dicembre 2025. 3 mesi a soli 0,99 €/mese, dopodiché 9,99 €/mese. Si applicano termini e condizioni. Approfitta dell'offerta

A proposito di questo titolo

In The Digital Transformer's Dilemma: How to Energize Your Core Business While Building Disruptive Products and Services, the authors show companies how to go digital while also advancing their core business. The book emphasizes how to strike a difficult balance between establishing a new (digital) business and revitalizing - and digitizing - the legacy business.

The core of the book is focused on the actual implementation of the digital transformation across both businesses, providing concrete tips, tricks, tools, and action plans across six key dimensions: crafting a flexible organization; using technology as a driver; designing the necessary processes; building transformational leaders; "Right-skilling" the workforce of the future; and galvanizing cultural change.

Based on more than 100 interviews with senior executives at leading companies (such as Nestle, Novartis, Volkswagen, BNP Paribas, BASF, and Michelin) and smaller hidden champions, numerous illuminating case studies, and the authors' own experience from working in international management consulting and years of academic experience, the book highlights the fundamental principles required for executives and businesspeople to transform legacy organizations into digitally empowered companies.

©2020 John Wiley & Sons, Inc. (P)2020 Gildan Media
Comportamento sul posto di lavoro e organizzativo Piccola impresa e imprenditorialità Successo personale
Ancora nessuna recensione