Search copertina

Search

How the Data Explosion Makes Us Smarter

Anteprima
Iscriviti ora Iscriviti ora
Offerta valida fino alle 23.59 del 12 dicembre 2025.
Dopo 30 giorni (60 per i membri Prime), 9,99 €/mese. Puoi cancellare ogni mese
Risparmio di più del 90% nei primi 3 mesi.
Ascolto illimitato della nostra selezione in continua crescita di migliaia di audiolibri, podcast e Audible Original.
Nessun impegno. Puoi cancellare ogni mese.
Disponibile su ogni dispositivo, anche senza connessione.
Ascolta senza limiti migliaia di audiolibri, podcast e serie originali
Disponibile su ogni dispositivo, anche senza connessione
9,99 € al mese. Puoi cancellare ogni mese.

Search

Di: Stefan Weitz
Letto da: Dana Hickox
Iscriviti ora Iscriviti ora

3 mesi a soli 0,99 €/mese, dopodiché 9,99 €/mese. Possibilità di disdire ogni mese. Offerta valida fino al 12 dicembre 2025 alle 23.59.

Dopo 30 giorni (60 per i membri Prime), 9,99 €/mese. Cancella quando vuoi.

Acquista ora a 17,95 €

Acquista ora a 17,95 €

3 mesi a soli 0,99 €/mese Offerta valida fino al 12 dicembre 2025. 3 mesi a soli 0,99 €/mese, dopodiché 9,99 €/mese. Si applicano termini e condizioni. Approfitta dell'offerta

A proposito di questo titolo

Search is as old as language. There has always been a need for one to find something in the jumble of human creation. The first web was nothing more than passing verbal histories down the generations so others could find and remember how not to get eaten; the first search used the power of written language to build simple indexes in printed books, leading to the Dewey Decimal system and reverse indices in more modern times. Then digital happened. Besides having profound societal impacts, it also made the act of searching almost impossibly complex for both engines and searchers. Information isn't just words; it is pictures, videos, thoughts tagged with geocode data, routes, physical world data, and, increasingly, the machines themselves reporting their condition and listening to others. Search: How the Data Explosion Makes Us Smarter holds up a mirror to our time to see if search can keep up. Author Stefan Weitz, a Director in Search for Bing (Microsoft), explores the idea of access to help readers understand how we are inventing new ways to access data through devices in more places and with more capabilities. We are at the cusp of imbuing our generation with superpowers, but only if we fundamentally rethink what search is, how people can use it, and what we should demand of it.

©2014 Stefan Weitz (P)2014 Gildan Media LLC
Comportamento sul posto di lavoro e organizzativo E-Commerce Marketing Marketing e vendite Ricerca del lavoro Scienze informatiche Successo personale

Recensioni della critica

"In his book Search, Weitz leads us through a fascinating future where the 'capable web' augments human intellect, search begins to do, and where the physical world itself islit up with web-derived intelligence." (Adam Cheyer, Siri co-founder)
Ancora nessuna recensione