Personalized copertina

Personalized

Customer Strategy in the Age of AI

Anteprima
Iscriviti ora Iscriviti ora
Offerta valida fino alle 23.59 del 12 dicembre 2025.
Dopo 30 giorni (60 per i membri Prime), 9,99 €/mese. Puoi cancellare ogni mese
Risparmio di più del 90% nei primi 3 mesi.
Ascolto illimitato della nostra selezione in continua crescita di migliaia di audiolibri, podcast e Audible Original.
Nessun impegno. Puoi cancellare ogni mese.
Disponibile su ogni dispositivo, anche senza connessione.
Ascolta senza limiti migliaia di audiolibri, podcast e serie originali
Disponibile su ogni dispositivo, anche senza connessione
9,99 € al mese. Puoi cancellare ogni mese.

Personalized

Di: Mark Abraham, David C. Edelman
Letto da: Christopher Douyard
Iscriviti ora Iscriviti ora

3 mesi a soli 0,99 €/mese, dopodiché 9,99 €/mese. Possibilità di disdire ogni mese. Offerta valida fino al 12 dicembre 2025 alle 23.59.

Dopo 30 giorni (60 per i membri Prime), 9,99 €/mese. Cancella quando vuoi.

Acquista ora a 15,95 €

Acquista ora a 15,95 €

3 mesi a soli 0,99 €/mese Offerta valida fino al 12 dicembre 2025. 3 mesi a soli 0,99 €/mese, dopodiché 9,99 €/mese. Si applicano termini e condizioni. Approfitta dell'offerta

A proposito di questo titolo

Consumers want personalized experiences, but few companies are rising to the challenge. To be done effectively, personalization must be a critical element of an organization's strategy.

Personalized is a playbook for delivering true personalization at scale. In this book, Boston Consulting Group's Mark Abraham and Harvard Business School's David C. Edelman describe Five Promises of Personalization:

Empower Me: Understand each customer's needs and how best to meet them.

Know Me: Win customers' trust and permission to use their data to improve their experience.

Reach Me: Reach out to the right customer, in the right channel, at the right time.

Show Me: Tailor unique content to be relevant to each customer, enabled by generative AI.

Delight Me: Design new ways of working and ensure continuous improvement, so a customer's experience feels magical.

With detailed examples across industries—including retail, health care, banking, technology, and travel—this book will help executives learn how to put personalization at the center of their strategy, accelerate growth, and capture their share of the $2 trillion personalization prize.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2024 The Boston Consulting Group, Inc. (P)2024 Ascent Audio
Gestione e leadership Marketing Marketing e vendite Scienze informatiche
Ancora nessuna recensione