Maximum Influence: 2nd Edition copertina

Maximum Influence: 2nd Edition

The 12 Universal Laws of Power Persuasion

Anteprima
Iscriviti ora Iscriviti ora
Offerta valida fino alle 23.59 del 12 dicembre 2025.
Dopo 30 giorni (60 per i membri Prime), 9,99 €/mese. Puoi cancellare ogni mese
Risparmio di più del 90% nei primi 3 mesi.
Ascolto illimitato della nostra selezione in continua crescita di migliaia di audiolibri, podcast e Audible Original.
Nessun impegno. Puoi cancellare ogni mese.
Disponibile su ogni dispositivo, anche senza connessione.
Ascolta senza limiti migliaia di audiolibri, podcast e serie originali
Disponibile su ogni dispositivo, anche senza connessione
9,99 € al mese. Puoi cancellare ogni mese.

Maximum Influence: 2nd Edition

Di: Kurt W Mortensen
Letto da: Tim Andres Pabon
Iscriviti ora Iscriviti ora

3 mesi a soli 0,99 €/mese, dopodiché 9,99 €/mese. Possibilità di disdire ogni mese. Offerta valida fino al 12 dicembre 2025 alle 23.59.

Dopo 30 giorni (60 per i membri Prime), 9,99 €/mese. Cancella quando vuoi.

Acquista ora a 21,95 €

Acquista ora a 21,95 €

3 mesi a soli 0,99 €/mese Offerta valida fino al 12 dicembre 2025. 3 mesi a soli 0,99 €/mese, dopodiché 9,99 €/mese. Si applicano termini e condizioni. Approfitta dell'offerta

A proposito di questo titolo

Salespeople, consultants, managers, executives, entrepreneurs... Influence is a crucial tool for absolutely anyone seeking success and prosperity. But how can everyday people actually become more influential? Maximum Influence unlocks the secrets of the master influencers. Now in an all-new edition, the audiobook combines scientific research with real-world studies, presenting the most authoritative and effective arsenal of persuasion techniques ever.

Author and renowned expert Kurt Mortensen reveals the 12 Laws of Persuasion, explaining why each law works, how to use it, and what to avoid. You will learn about the law of dissonance, the law of contrast, the law of expectation - and nine other proven principles that consciously and unconsciously propel people to act. You will also discover how to:

  • Read anyone instantly
  • Get people to trust you instinctively
  • Change minds easily
  • And convince anyone to give you almost anything

With new case studies and cutting-edge influencing techniques, this is the ultimate guide to the art and science of getting exactly what you want - when you want.

©2013 Kurt W. Mortensen (P)2013 Gildan Media LLC
Comunicazione aziendale Gestione e leadership Imprenditorialità Leadership Piccola impresa e imprenditorialità Successo personale
Ancora nessuna recensione