WPP's CEO on Turning a Portfolio of Companies into a Growth Machine

Letto da: Fleet Cooper
Durata: 16 min
Vantaggi dell'abbonamento Vantaggi dell'abbonamento
  • Accedi ad un universo di contenuti audio, senza limiti d'ascolto.
  • Ascolta dove vuoi, quando vuoi, anche offline.
  • Dopo i primi 30 giorni gratis l’iscrizione si rinnova automaticamente a EUR 9,99 al mese.
  • Cancella la tua iscrizione in ogni momento.

Sintesi dell'editore

A financial crisis in the early 1990s led WPP to reorganize around a new strategy for growth, which included centralizing certain corporate functions and creating “horizontality” to give clients access to resources across the company’s various agencies.

"WPP's CEO on Turning a Portfolio of Companies into a Growth Machine" is from the July-August 2016 issue of Harvard Business Review.

©2016 by the President and Fellows of Harvard College, All Rights Reserved (P)2016 Audible, Inc.

Cosa pensano gli ascoltatori di WPP's CEO on Turning a Portfolio of Companies into a Growth Machine

Valutazione media degli utenti

Non ci sono recensioni disponibili