The Entrepreneurial Conversation copertina

The Entrepreneurial Conversation

Creating Mutually Beneficial Business Relationships

Anteprima
Iscriviti ora Iscriviti ora
Offerta valida fino alle 23.59 del 12 dicembre 2025.
Dopo 30 giorni (60 per i membri Prime), 9,99 €/mese. Puoi cancellare ogni mese
Risparmio di più del 90% nei primi 3 mesi.
Ascolto illimitato della nostra selezione in continua crescita di migliaia di audiolibri, podcast e Audible Original.
Nessun impegno. Puoi cancellare ogni mese.
Disponibile su ogni dispositivo, anche senza connessione.
Ascolta senza limiti migliaia di audiolibri, podcast e serie originali
Disponibile su ogni dispositivo, anche senza connessione
9,99 € al mese. Puoi cancellare ogni mese.

The Entrepreneurial Conversation

Di: Edward G. Rogoff, Michael Corbett
Letto da: Edward G. Rogoff, Corbett Michael
Iscriviti ora Iscriviti ora

3 mesi a soli 0,99 €/mese, dopodiché 9,99 €/mese. Possibilità di disdire ogni mese. Offerta valida fino al 12 dicembre 2025 alle 23.59.

Dopo 30 giorni (60 per i membri Prime), 9,99 €/mese. Cancella quando vuoi.

Acquista ora a 9,95 €

Acquista ora a 9,95 €

3 mesi a soli 0,99 €/mese Offerta valida fino al 12 dicembre 2025. 3 mesi a soli 0,99 €/mese, dopodiché 9,99 €/mese. Si applicano termini e condizioni. Approfitta dell'offerta

A proposito di questo titolo

With an enlightening combination of real-world advice and relatable examples, this guide introduces communication skills that can facilitate the development of long-lasting business relationships and, in turn, increase sales results exponentially.

Following an examination of the three critical elements of the entrepreneurial conversation, the narrative details how to think, speak, and listen like a successful entrepreneur. Chapters tailored to entrepreneurially spirited managers and salespersons explore how these practices may be applied to their day-to-day work environments to identify other parties' core issues and address them in a way that creates win-win results.

Wisdom from entrepreneurial luminaries Robert Ezrapour, Milt Kamen, Dick Merians, Chauncey Rapp, Xiaoning Wang, Lloyd Weill, and Don Wilson appears throughout to further illuminate how entrepreneurial conversation can consistently achieve beneficial results for all parties involved.

©2007 Edward G. Rogoff (P)2007 Rowhouse Publishing
Comunicazione aziendale Imprenditorialità Marketing Marketing e vendite Piccola impresa e imprenditorialità Successo personale Vendite e vendere

Recensioni della critica

"Through practical examples, the authors explain what constitutes an entrepreneurial mindset. Readers of different professions will benefit greatly from reading this enjoyable book." (Kira S. Sheinerman, Ph.D., Vice President, Investment Banking, Rodman Renshaw, LLC)
Ancora nessuna recensione