Rebuilding Trust in the Workplace: Seven Steps to Renew Confidence, Commitment, and Energy copertina

Rebuilding Trust in the Workplace: Seven Steps to Renew Confidence, Commitment, and Energy

Anteprima
Iscriviti ora Iscriviti ora
Offerta valida fino alle 23.59 del 12 dicembre 2025.
Dopo 30 giorni (60 per i membri Prime), 9,99 €/mese. Puoi cancellare ogni mese
Risparmio di più del 90% nei primi 3 mesi.
Ascolto illimitato della nostra selezione in continua crescita di migliaia di audiolibri, podcast e Audible Original.
Nessun impegno. Puoi cancellare ogni mese.
Disponibile su ogni dispositivo, anche senza connessione.
Ascolta senza limiti migliaia di audiolibri, podcast e serie originali
Disponibile su ogni dispositivo, anche senza connessione
9,99 € al mese. Puoi cancellare ogni mese.

Rebuilding Trust in the Workplace: Seven Steps to Renew Confidence, Commitment, and Energy

Di: Dennis S. Reina PhD, Michelle L. Reina
Letto da: Jeff Hoyt
Iscriviti ora Iscriviti ora

3 mesi a soli 0,99 €/mese, dopodiché 9,99 €/mese. Possibilità di disdire ogni mese. Offerta valida fino al 12 dicembre 2025 alle 23.59.

Dopo 30 giorni (60 per i membri Prime), 9,99 €/mese. Cancella quando vuoi.

Acquista ora a 13,95 €

Acquista ora a 13,95 €

3 mesi a soli 0,99 €/mese Offerta valida fino al 12 dicembre 2025. 3 mesi a soli 0,99 €/mese, dopodiché 9,99 €/mese. Si applicano termini e condizioni. Approfitta dell'offerta

A proposito di questo titolo

Are you feeling less engaged, less committed and more skeptical at work? Do you find yourself isolated? Or are you caught in the middle of co-workers’ interpersonal conflicts? If so, you may be experiencing the confidence-busting, commitment-breaking, energy-draining patterns consistent with broken trust. We’ve all been there, but few of us know how to rebuild that trust.

Dennis and Michelle Reina have spent their careers researching and measuring workplace trust. In this sequel to their award-winning Trust and Betrayal in the Workplace, they offer everyone involved a proven process for healing: the person hurt, the person who hurt someone else, and the person wanting to help others.

No matter your vantage point, this compassionate, practical audiobook will help you reframe the experience, take responsibility, let go, and move on. The result? You’ll feel more energized and once again give your organization your best thinking, highest intention, and greatest productivity.

©2010 Dennis S. Reina and Michelle L. Reina (P)2018 Dennis S. Reina and Michelle L. Reina
Comportamento sul posto di lavoro e organizzativo Gestione e leadership Leadership
Ancora nessuna recensione