• McDonald’s Flipped Its Logo to ‘Celebrate’ Women. Then Came the Backlash.

  • Di: Caitlin Dewey
  • Letto da: Sam Scholl
  • Durata: 3 min
  • Articoli
  • Data di pubblicazione: 09/03/2018
  • Lingua: Inglese
  • Editore: The Washington Post
Vantaggi dell'abbonamento Vantaggi dell'abbonamento
  • Accedi ad un universo di contenuti audio, senza limiti d'ascolto.
  • Ascolta dove vuoi, quando vuoi, anche offline.
  • Dopo i primi 30 giorni gratis l’iscrizione si rinnova automaticamente a EUR 9,99 al mese.
  • Cancella la tua iscrizione in ogni momento.

Sintesi dell'editore

Fast-food behemoth McDonald’s is temporarily flipping its iconic logo and switching its packaging in some U.S. locations — a move meant to celebrate International Women’s Day, which is today, the company says.

"McDonald’s Flipped Its Logo to ‘Celebrate’ Women. Then Came the Backlash." is from the March 08, 2018 Business section of The Washington Post. It was written by Caitlin Dewey and narrated by Sam Scholl.

©2017 The Washington Post (P)2017 Audible, Inc.

Cosa ne pensano gli iscritti

Non ci sono recensioni disponibili