How We See Us: Young People Imagining a Path to Their Futures copertina

How We See Us: Young People Imagining a Path to Their Futures

Work and Learning Series

Anteprima
Iscriviti ora Iscriviti ora
Offerta valida fino alle 23.59 del 12 dicembre 2025.
Dopo 30 giorni (60 per i membri Prime), 9,99 €/mese. Puoi cancellare ogni mese
Risparmio di più del 90% nei primi 3 mesi.
Ascolto illimitato della nostra selezione in continua crescita di migliaia di audiolibri, podcast e Audible Original.
Nessun impegno. Puoi cancellare ogni mese.
Disponibile su ogni dispositivo, anche senza connessione.
Ascolta senza limiti migliaia di audiolibri, podcast e serie originali
Disponibile su ogni dispositivo, anche senza connessione
9,99 € al mese. Puoi cancellare ogni mese.

How We See Us: Young People Imagining a Path to Their Futures

Di: Michaela M. Leslie-Rule, Nancy Hoffman -foreword, Nancy Hoffman -editor
Letto da: Carmen Jewel Jones
Iscriviti ora Iscriviti ora

3 mesi a soli 0,99 €/mese, dopodiché 9,99 €/mese. Possibilità di disdire ogni mese. Offerta valida fino al 12 dicembre 2025 alle 23.59.

Dopo 30 giorni (60 per i membri Prime), 9,99 €/mese. Cancella quando vuoi.

Acquista ora a 15,95 €

Acquista ora a 15,95 €

3 mesi a soli 0,99 €/mese Offerta valida fino al 12 dicembre 2025. 3 mesi a soli 0,99 €/mese, dopodiché 9,99 €/mese. Si applicano termini e condizioni. Approfitta dell'offerta

A proposito di questo titolo

In How We See Us, Michaela Leslie-Rule amplifies the voices of young people approaching adulthood as they consider their experiences, needs, and goals for their education, early careers, and lives. Leslie-Rule encourages adults who support young people to listen more closely to youth voices so that their perspectives are centered in interventions made on their behalf.

Based on in-depth interviews, surveys, and focus groups of nearly 4,000 students from Black and Hispanic communities and low-income households in both urban and rural regions across the United States, the book finds thoughtful self-reflection and an optimistic mindset in the stories of the youths' successes and challenges. The rich accounts of how they experience their identities, communities, education, and employment refute dominant narratives that so often frame their abilities in terms of deficits and that suggest that young people, and students of color especially, live in a perpetual state of crisis.

Leslie-Rule advocates for listening more deeply to young people and provides a framework to improve practice. Such consideration, she argues, enables educators, policymakers, and researchers to better address the barriers students experience in building and navigating pathways to education, career, and adulthood.

©2025 The President and Fellows of Harvard College (P)2025 Tantor Media
Genitorialità e famiglie Istruzione Psicologia Psicologia e salute mentale Relazioni
Ancora nessuna recensione