Ascolta ora gratuitamente con il tuo abbonamento Audible

9,99 € /mese

9,99 EUR/mese dopo i primi 30 giorni. Cancelli quando vuoi
Ottieni accesso illimitato a questo titolo e a una raccolta di oltre 60.000 altri titoli.
Ascolta quando e dove vuoi, anche senza connessione.
Nessun impegno. Cancella in qualsiasi momento.

Sintesi dell'editore

Many of us who are hungry for the latest dispatches from the war for talent look to Silicon Valley. We want to know Google’s secret to hiring the best people or Mark Zuckerberg’s one tip for hiring employees. But in a world where most companies don’t operate on the frontiers of digital transformation, and most employees aren’t tech geeks or app developers, our appetite for unconventional talent strategies should probably extend to more conventional parts of the economy. Like, say, an amazing fast-food chain called Pal’s Sudden Service.

©2016 by the President and Fellows of Harvard College, All Rights Reserved (P)2016 Audible, Inc.

Cosa pensano gli ascoltatori di How One Fast-Food Chain Keeps Its Turnover Rates Absurdly Low

Valutazione media degli utenti

Recensioni - seleziona qui sotto per cambiare la provenienza delle recensioni.

Non ci sono recensioni disponibili
Ordina per:
Filtra per:
  • Generale
    5 out of 5 stars
  • Lettura
    5 out of 5 stars
  • Storia
    5 out of 5 stars
  • AIROLF
  • 19/06/2018

marvelous story!

Great business lesson about keeping your employees happy and educated. Pick for potential and attitude, not existing skill.

2 persone l'hanno trovata utile