Ascolta ora gratuitamente con il tuo abbonamento Audible

9,99 € /mese

9,99 EUR/mese dopo i primi 30 giorni. Cancelli quando vuoi
Ottieni accesso illimitato a questo titolo e a una raccolta di oltre 60.000 altri titoli.
Ascolta quando e dove vuoi, anche senza connessione.
Nessun impegno. Cancella in qualsiasi momento.

Sintesi dell'editore

This month's issue includes three complete articles. From "Forethought," Paul Hemp asks, "Are You Ready for E-Tailing 2.0?' Then, Clay Christensen, Matt Marx, and Howard Stevenson go over the "Tools of Cooperation and Change." In the third article, Gary Pisano looks at the business end of biotech to see if the sector lives up its hype. Plus, you'll hear OnPoint summaries of three more articles: "Emerging Giants - Building World Class Companies in Third World Countries," "Strategies for Two Sided Markets," and "Meeting the Challenge of Corporate Entrepreneurship." And, you'll get Executive Summaries for the four remaining articles, along with special commentary by HBR Senior Editor Gardiner Morse.
©2006 by the President and Fellows of Harvard College, All Rights Reserved (P)2006 Audible Inc.

Cosa pensano gli ascoltatori di Harvard Business Review, October 2006

Valutazione media degli utenti

Recensioni - seleziona qui sotto per cambiare la provenienza delle recensioni.

Non ci sono recensioni disponibili