Vantaggi dell'abbonamento Vantaggi dell'abbonamento
  • Accedi ad un universo di contenuti audio, senza limiti d'ascolto.
  • Ascolta dove vuoi, quando vuoi, anche offline.
  • Dopo i primi 30 giorni gratis l’iscrizione si rinnova automaticamente a EUR 9,99 al mese.
  • Cancella la tua iscrizione in ogni momento.

Sintesi dell'editore

In this issue of the Harvard Business Review for March 2003, there are four feature stories. First, some companies learn to turn a profit from other company's bad customers. Second, learn how to better predict the disasters you should have seen coming. Third, Harold Leavitt explains "Why Hierarchies Thrive" in every type of organization. Fourth, find your innovation sweet spot when developing new products. And, finally, you'll hear executive summaries of the remaining articles from this month's issue.
©2003 by the President and Fellows of Harvard College, All Rights Reserved (P)2003 Audible Inc.

Cosa pensano gli ascoltatori di Harvard Business Review, March 2003

Valutazione media degli utenti

Recensioni - seleziona qui sotto per cambiare la provenienza delle recensioni.

Non ci sono recensioni disponibili