Vantaggi dell'abbonamento Vantaggi dell'abbonamento
  • Accedi ad un universo di contenuti audio, senza limiti d'ascolto.
  • Ascolta dove vuoi, quando vuoi, anche offline.
  • Dopo i primi 30 giorni gratis l’iscrizione si rinnova automaticamente a EUR 9,99 al mese.
  • Cancella la tua iscrizione in ogni momento.

Sintesi dell'editore

In this issue:

FORETHOUGHT
"How Concepts Affect Consumption" by Dan Ariely and Michael I. Norton

FEATURE ARTICLES
"How to Be a Good Boss in a Bad Economy" by Robert I. Sutton
"Innovation in Turbulent Times" by Darrell K. Rigby, Kara Gruver, and James Allen

EXECUTIVE SUMMARIES
"What's Needed Next: A Culture of Candor" by James O'Toole and Warren Bennis
"Rethinking Trust" by Roderick M. Kramer
"The Buck Stops (and Starts) at Business School" by Joel M. Podolny
"Why You Didn't Get That Promotion" by John Besson.

©2009 by the President and Fellows of Harvard College, All Rights Reserved (P)2009 Audible Inc.

Cosa ne pensano gli iscritti

Non ci sono recensioni disponibili