Vantaggi dell'abbonamento Vantaggi dell'abbonamento
  • Accedi ad un universo di contenuti audio, senza limiti d'ascolto.
  • Ascolta dove vuoi, quando vuoi, anche offline.
  • Dopo i primi 30 giorni gratis l’iscrizione si rinnova automaticamente a EUR 9,99 al mese.
  • Cancella la tua iscrizione in ogni momento.

Sintesi dell'editore

In this issue:

FEATURE ARTICLES
"How to Thrive in Turbulent Markets" by Donald Sull
"Seize Advantage in a Downturn" by David Rhodes and Daniel Stelter
"Stop Overdoing Your Strengths" by Robert E. Kaplan and Robert B. Kaiser

EXECUTIVE SUMMARIES
"Gen Y in the Workforce" by Tamara J. Erickson
"Why Good Leaders Make Bad Decisions" by Andrew Campbell, Jo Whitehead, and Sydney Finkelstein
"How to Design Smart Business Experiments" by Thomas H. Davenport
"Moon Shots for Management" by Gary Hamel

©2009 by the President and Fellows of Harvard College, All Rights Reserved (P)2009 Audible Inc.

Cosa ne pensano gli iscritti

Non ci sono recensioni disponibili