Harvard Business Review, April 2006

Durata: 1 ora e 36 min
Vantaggi dell'abbonamento Vantaggi dell'abbonamento
  • Accedi ad un universo di contenuti audio, senza limiti d'ascolto.
  • Ascolta dove vuoi, quando vuoi, anche offline.
  • Dopo i primi 30 giorni gratis l’iscrizione si rinnova automaticamente a EUR 9,99 al mese.
  • Cancella la tua iscrizione in ogni momento.

Sintesi dell'editore

This month's issue includes two complete articles: "When Should a Leader Apologize and When Not?" and "Your Loyalty Program is Betraying You." Plus, you'll hear OnPoint summaries of three more articles: "Home Depot's Blueprint for Culture Change;" "Match Your Innovation Strategy to Your Innovation Ecosystem;" and "Localization: The Revolution in Consumer Markets." And you'll get Executive Summaries of two additional articles, along with special commentary by HBR Senior Editor Gardiner Morse.
©2006 by the President and Fellows of Harvard College, All Rights Reserved (P)2006 Audible Inc.

Cosa pensando gli ascoltatori di Harvard Business Review, April 2006

Valutazione media degli utenti

Non ci sono recensioni disponibili