Harvard Business Review, April 2003

Letto da: uncredited
Durata: 1 ora e 55 min
Vantaggi dell'abbonamento Vantaggi dell'abbonamento
  • Accedi ad un universo di contenuti audio, senza limiti d'ascolto.
  • Ascolta dove vuoi, quando vuoi, anche offline.
  • Dopo i primi 30 giorni gratis l’iscrizione si rinnova automaticamente a EUR 9,99 al mese.
  • Cancella la tua iscrizione in ogni momento.

Sintesi dell'editore

In this edition of the Harvard Business Review for April 2003, there are four full-length feature articles and five executive summaries. First, a look at luxury items targeted for the middle class. Second, bring R & D into services to make them more efficient. Third, the 2003 HBR list of breakthrough ideas for tomorrow's business leaders. And finally, some specific recommendations on how to overcome the fear of feedback.
©2003 by the President and Fellows of Harvard College, All Rights Reserved (P)2003 Audible Inc.

Cosa pensano gli ascoltatori di Harvard Business Review, April 2003

Valutazione media degli utenti

Non ci sono recensioni disponibili