For the Win (Revised and Updated Edition) copertina

For the Win (Revised and Updated Edition)

The Power of Gamification and Game Thinking in Business, Education, Government, and Social Impact (2nd Edition)

Anteprima
Iscriviti ora Iscriviti ora
Offerta valida fino alle 23.59 del 12 dicembre 2025.
Dopo 30 giorni (60 per i membri Prime), 9,99 €/mese. Puoi cancellare ogni mese
Risparmio di più del 90% nei primi 3 mesi.
Ascolto illimitato della nostra selezione in continua crescita di migliaia di audiolibri, podcast e Audible Original.
Nessun impegno. Puoi cancellare ogni mese.
Disponibile su ogni dispositivo, anche senza connessione.
Ascolta senza limiti migliaia di audiolibri, podcast e serie originali
Disponibile su ogni dispositivo, anche senza connessione
9,99 € al mese. Puoi cancellare ogni mese.

For the Win (Revised and Updated Edition)

Di: Dan Hunter, Kevin Werbach
Letto da: Michael Butler Murray
Iscriviti ora Iscriviti ora

3 mesi a soli 0,99 €/mese, dopodiché 9,99 €/mese. Possibilità di disdire ogni mese. Offerta valida fino al 12 dicembre 2025 alle 23.59.

Dopo 30 giorni (60 per i membri Prime), 9,99 €/mese. Cancella quando vuoi.

Acquista ora a 8,95 €

Acquista ora a 8,95 €

3 mesi a soli 0,99 €/mese Offerta valida fino al 12 dicembre 2025. 3 mesi a soli 0,99 €/mese, dopodiché 9,99 €/mese. Si applicano termini e condizioni. Approfitta dell'offerta

A proposito di questo titolo

For thousands of years, we've created things called games that tap the tremendous psychic power of fun. In a revised and updated edition of For the Win, authors Kevin Werbach and Dan Hunter argue that applying the lessons of gamification could change your business, the way you learn or teach, and even your life.

Werbach and Hunter explain how games can be used as a valuable tool to address serious pursuits like marketing, productivity enhancement, education, innovation, customer engagement, human resources, and sustainability. They reveal how, why, and when gamification works—and what not to do.

Discover the successes—and failures—of organizations that are using gamification:

- How a South Korean company called Neofect is using gamification to help people recover from strokes

- How a tool called SuperBetter has demonstrated significant results treating depression, concussion symptoms, and the mental health harms of the COVID-19 pandemic through game thinking

- How the ride-hailing giant Uber once used gamification to influence their drivers to work longer hours than they otherwise wanted to, causing swift backlash.

©2020, 2012 Kevin Werbach and Dan Hunter (P)2024 Ascent Audio
Gestione e leadership Management Motivazione e miglioramento di sé Successo personale
Ancora nessuna recensione