Creating Trauma-Informed, Strengths-Based Classrooms copertina

Creating Trauma-Informed, Strengths-Based Classrooms

Teacher Strategies for Nurturing Students' Healing, Growth, and Learning

Anteprima
Acquista a 17,05 € e inizia la offerta Acquista a 16,06 € e inizia la prova
Offerta valida fino alle 23.59 del 12 dicembre 2025.
Dopo 30 giorni (60 per i membri Prime), 9,99 €/mese. Puoi cancellare ogni mese
Risparmio di più del 90% nei primi 3 mesi.
Ascolto illimitato della nostra selezione in continua crescita di migliaia di audiolibri, podcast e Audible Original.
Nessun impegno. Puoi cancellare ogni mese.
Disponibile su ogni dispositivo, anche senza connessione.
Dopo esserti registrato per un abbonamento, puoi acquistare questo e tutti gli altri audiolibri nel nostro catalogo esteso, ad un prezzo scontato del 30%
Ottieni accesso illimitato a una raccolta di oltre migliaia di audiolibri e podcast originali.
Nessun impegno. Cancella in qualsiasi momento e conserva tutti i titoli acquistati.

Creating Trauma-Informed, Strengths-Based Classrooms

Di: Tom Brunzell PhD, Jacolyn Norrish PhD
Letto da: Nikki Thomas
Acquista a 17,05 € e inizia la offerta Acquista a 16,06 € e inizia la prova

3 mesi a soli 0,99 €/mese, dopodiché 9,99 €/mese. Possibilità di disdire ogni mese. Offerta valida fino al 12 dicembre 2025 alle 23.59.

Dopo 30 giorni, 9,99 €/mese. Cancella quando vuoi.

Acquista ora a 22,95 €

Acquista ora a 22,95 €

3 mesi a soli 0,99 €/mese Offerta valida fino al 12 dicembre 2025. 3 mesi a soli 0,99 €/mese, dopodiché 9,99 €/mese. Si applicano termini e condizioni. Approfitta dell'offerta

A proposito di questo titolo

With accessible strategies grounded in trauma-informed education and positive psychology, this audiobook equips teachers to support all students, particularly the most vulnerable. It will help them to build their resilience, increase their motivation and engagement, and fulfil their full learning potential within the classroom.

Trauma-informed, strengths-based classrooms are built upon three core aims: to support children to build their self-regulatory capacities, to build a sense of relatedness and belonging at school, and to integrate wellbeing principles that nurture growth and identify strengths. Taking conventional approaches to trauma one step further, teachers may create a classroom environment which helps students to meet their own needs in a healthy way and progress academically.

Based on the successful Berry Street education strategies pioneered by the authors, this audiobook also includes comprehensive case studies, learning points and opportunities for self-reflection, fully supporting teachers to implement these strategies within the classroom.

©2022 Tom Brunzell and Jacolyn Norrish (P)2019 Folio Literary Management
Istruzione Politica e governo Scienze politiche
Ancora nessuna recensione