Vantaggi dell'abbonamento Vantaggi dell'abbonamento
  • Accedi ad un universo di contenuti audio, senza limiti d'ascolto.
  • Ascolta dove vuoi, quando vuoi, anche offline.
  • Dopo i primi 30 giorni gratis l’iscrizione si rinnova automaticamente a EUR 9,99 al mese.
  • Cancella la tua iscrizione in ogni momento.

Sintesi dell'editore

Stefan Michel, a professor of marketing and service management at IMD, in Lausanne, Switzerland, writes about how a new framework can help businesses spot missed opportunities.

This article was first published in the October 2014 issue of Harvard Business Review.

©2014 by the President and Fellows of Harvard College, All Rights Reserved (P)2014 Audible Inc.

Cosa pensano gli ascoltatori di Capture More Value (Harvard Business Review)

Valutazione media degli utenti

Recensioni - seleziona qui sotto per cambiare la provenienza delle recensioni.

Non ci sono recensioni disponibili
Ordina per:
Filtra per:
  • Generale
    5 out of 5 stars
  • Lettura
    5 out of 5 stars
  • Storia
    5 out of 5 stars
  • Eny
  • 25/12/2020

To the point and informative

A good listen that suggests smart ways to increase clients' perceptions of the value they are getting from a business.

  • Generale
    5 out of 5 stars
  • Lettura
    5 out of 5 stars
  • Storia
    5 out of 5 stars
  • Kenny Marshall
  • 03/11/2016

Great article

Another great article from HBR. All of them are worth listening too, especially the free ones. Great ideas, though processes and solutions.