Vantaggi dell'abbonamento Vantaggi dell'abbonamento
  • Accedi ad un universo di contenuti audio, senza limiti d'ascolto.
  • Ascolta dove vuoi, quando vuoi, anche offline.
  • Dopo i primi 30 giorni gratis l’iscrizione si rinnova automaticamente a EUR 9,99 al mese.
  • Cancella la tua iscrizione in ogni momento.

Sintesi dell'editore

Stefan Michel, a professor of marketing and service management at IMD, in Lausanne, Switzerland, writes about how a new framework can help businesses spot missed opportunities.

This article was first published in the October 2014 issue of Harvard Business Review.

©2014 by the President and Fellows of Harvard College, All Rights Reserved (P)2014 Audible Inc.

Cosa ne pensano gli iscritti

Non ci sono recensioni disponibili
Ordina per:
Filtra per:
  • Generale
    5 out of 5 stars
  • Lettura
    5 out of 5 stars
  • Storia
    5 out of 5 stars
  • Kenny Marshall
  • 03/11/2016

Great article

Another great article from HBR. All of them are worth listening too, especially the free ones. Great ideas, though processes and solutions.