British Rail Companies Have a Message: We’re Sorry. Very Sorry. Apologies.

Letto da: Kristi Burns
Durata: 7 min
Vantaggi dell'abbonamento Vantaggi dell'abbonamento
  • Accedi ad un universo di contenuti audio, senza limiti d'ascolto.
  • Ascolta dove vuoi, quando vuoi, anche offline.
  • Dopo i primi 30 giorni gratis l’iscrizione si rinnova automaticamente a EUR 9,99 al mese.
  • Cancella la tua iscrizione in ogni momento.

Sintesi dell'editore

SWINDON, England — Andrew Couch spends much of his work day apologizing, usually on Twitter, and this turns out to be more complicated than it sounds. Simply typing “I’m sorry” over and over again won’t do.

"British Rail Companies Have a Message: We’re Sorry. Very Sorry. Apologies." is from the October 01, 2018 World section of The New York Times. It was written by David Segal and narrated by Kristi Burns.

©2017 The New York Times News Service Division of The New York Times Company (P)2017 Audible, Inc.

Cosa pensano gli ascoltatori di British Rail Companies Have a Message: We’re Sorry. Very Sorry. Apologies.

Valutazione media degli utenti

Non ci sono recensioni disponibili