An Anthropologist Walks Into a Bar… (Harvard Business Review)

Letto da: Todd Mundt
Durata: 25 min
Vantaggi dell'abbonamento Vantaggi dell'abbonamento
  • Accedi ad un universo di contenuti audio, senza limiti d'ascolto.
  • Ascolta dove vuoi, quando vuoi, anche offline.
  • Dopo i primi 30 giorni gratis l’iscrizione si rinnova automaticamente a EUR 9,99 al mese.
  • Cancella la tua iscrizione in ogni momento.

Sintesi dell'editore

Christian Madsbjerg, director of client relations at the innovation and strategy consultancy ReD Associated, and Mikkel B. Rasmussen, director of ReD’s European division, write about how a new approach is giving companies transformative insights that big data and analytics can’t provide.

This article was first published in the March 2014 issue of Harvard Business Review.

©2014 by the President and Fellows of Harvard College, All Rights Reserved (P)2014 Audible Inc.

Cosa pensano gli ascoltatori di An Anthropologist Walks Into a Bar… (Harvard Business Review)

Valutazione media degli utenti

Non ci sono recensioni disponibili
Ordina per:
Filtra per:
  • Generale
    5 out of 5 stars
  • Lettura
    5 out of 5 stars
  • Storia
    5 out of 5 stars
  • Martin
  • 26/02/2019

Great Idea, punchy delivery

succinct story line. well delivered. a good idea in a small package. fantastic highly recommended