Vantaggi dell'abbonamento Vantaggi dell'abbonamento
  • Accedi ad un universo di contenuti audio, senza limiti d'ascolto.
  • Ascolta dove vuoi, quando vuoi, anche offline.
  • Dopo i primi 30 giorni gratis l’iscrizione si rinnova automaticamente a EUR 9,99 al mese.
  • Cancella la tua iscrizione in ogni momento.

Sintesi dell'editore

Eric T. Anderson, a professor of Marketing at Northwestern's Kellogg School of Management, and Duncan Simester, a professor of Management Science at MIT's Sloan School of Management, report on how every company can profit from testing customers' reactions to changes.

This article was first published in the March 2011 issue of Harvard Business Review.

©2011 by the President and Fellows of Harvard College, All Rights Reserved (P)2011 Audible Inc.

Cosa ne pensano gli iscritti

Non ci sono recensioni disponibili
Ordina per:
  • Totali
    5 out of 5 stars
  • Interpretazione
    5 out of 5 stars
  • Storia
    5 out of 5 stars
  • Mubro2000
  • 30 04 2017

Short & Awesome

Dear Harvard, please share more of your free content. Don't be shy. By the way, really worth to download. Thank you

1 su 1 utenti hanno ritenuto utile questa recensione

  • Totali
    5 out of 5 stars
  • Interpretazione
    5 out of 5 stars
  • Storia
    5 out of 5 stars
  • Santiago
  • 06 04 2017

Test your value proposition through experiments.

Great premise, concise free content.
For more on the topic, I recommend The Lean Startup .