‘Fearless Girl,’ Corporate Imaging and the Lure of a False Feminism

Durata: 5 min
Vantaggi dell'abbonamento Vantaggi dell'abbonamento
  • Accedi ad un universo di contenuti audio, senza limiti d'ascolto.
  • Ascolta dove vuoi, quando vuoi, anche offline.
  • Dopo i primi 30 giorni gratis l’iscrizione si rinnova automaticamente a EUR 9,99 al mese.
  • Cancella la tua iscrizione in ogni momento.

Sintesi dell'editore

From the moment “Fearless Girl,” a bronze statue of a small child, landed in lower Manhattan to face off against the 7,000-pound sculpture of a charging bull, installed in 1989 as a symbol of Wall Street resilience, there were reasons, it seemed, to feel queasy.

"‘Fearless Girl,’ Corporate Imaging and the Lure of a False Feminism" is from the March 18, 2017 U.S. section of The New York Times. It was written by Ginia Bellafante and narrated by Keith Sellon-Wright.

©2017 The New York Times News Service Division of The New York Times Company (P)2017 Audible, Inc.

Cosa pensano gli ascoltatori di ‘Fearless Girl,’ Corporate Imaging and the Lure of a False Feminism

Valutazione media degli utenti

Non ci sono recensioni disponibili